Educar millor és possible (Registro nro. 118683)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 03209nam a22002654c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | 5016 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | s2004||||sp gr ||||||spa d |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Educar millor és possible |
Resto del título | un projecte d'innovació a l'IES Miquel Tarradell |
Mención de responsabilidad etc. | Maria Padrós ; Anna Zafón ; Jaume Funes ; ... [et al.] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Lugar de publicación distribución etc. | Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. | Fundació Jaume Bofill |
Fecha de publicación distribución etc. | 2004 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 113 p. |
Dimensiones | 20 cm. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Finestra Oberta |
Designación de volumen o secuencia | 40 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. | |
Sumario etc. | Sumari: 1. Introducció, p. 5 2. Punt de partida i arribada: decàleg de criteris educatius elementals, p. 10 3. Com intervenir en un centre educatiu?, p. 16 3.1 Necessitat de canvis, p. 16 3.2 Aprendre a "posar en pràctica", p. 17 3.3 Acordar les condicions, p. 19 3.4 Mirar en dues direccions alhora, p. 21 3.5 Idees i pràctiques, p. 22 3.6 Models i trajectes, p. 23 3.7 Exposicions i participació, p. 25 3.8 Partidaris i conjunt del claustre, p. 29 3.9 Individus i col•lectius, p. 31 3.10 En el marc de la recerca-acció, p. 32 3.11 Idees, pràctiques i recursos, p. 34 4. Etapes del procés d'intervenció, p. 36 4.1 Negociació i acord, p. 36 4.2 Immersió i coneixement, p. 38 4.3 Diagnòstic i presa de decisions, p. 40 4.4 Preparació de les actuacions, p. 41 4.5 Aplicació i desenvolupament, p. 42 4.6 Avaluació del procés, p. 43 5. Estratègies i recursos, p. 45 5.1 Equip amb perfils diferents, p. 45 5.2 Entrada a les aules, p. 47 5.3 Retorns d'observació i informació, p. 50 5.4 Retorn de diagnòstic, p. 53 5.5 Participació a les reunions del centre, p. 55 5.6 Reunions ad hoc, p. 59 5.7 Reunions pedagògiques, p. 61 5.8 Suport i tasques diverses, p. 63 5.9 Coordinació amb persones del centre i de l'entorn, p. 65 5.10 Moments d'avaluació, p. 67 5.11 Un temps personal. Cafès i passadissos, p. 70 5.12 Col•laboració amb l'alumnat, p. 71 6. Principals innovacions vinculades al projecte, p. 74 6.1 Acció tutorial, p. 74 6.2 Agrupament de l'alumnat i llengües, p. 85 6.3 Innovació educativa, p. 95 7. Algunes conclusions, p. 107 7.1 Sobre els anys "d'Educar millor és possible", p. 107 7.2 Darreres consideracions, p. 110 Resum: Educar millor és possible, és una experiència d'innovació educativa que es va dur a terme des del juny del 2001 al juliol del 2003 a l'IES Miquel Tarradell, un centre siguat al barri del Raval de Barcelona. L'experiència va ser impulsada per la Fundació Jaume Bofill i també hi van participar alguns membres del GREM (Grup de Recerca en Educació Moral de la Universitat de Barcelona). A partir d'aquesta experiència, es descriu tot el procés d'intervenció en un centre educatiu, les diferents etapes que cal seguir. |
546 ## - NOTA DE LENGUA | |
Nota de lengua | Idioma: Català |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Centres d'ensenyament |
9 (RLIN) | 27965 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Educació |
9 (RLIN) | 25969 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Experiències |
9 (RLIN) | 56822 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Projectes |
9 (RLIN) | 57075 |
651 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - NOMBRE GEOGRÁFICO | |
Nombre geográfico | Ciutat Vella (Barcelona, Catalunya) |
9 (RLIN) | 51011 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Funes, Jaume |
9 (RLIN) | 62355 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Zafón, Anna |
9 (RLIN) | 62356 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Padrós, Maria |
9 (RLIN) | 62357 |
888 ## - | |
-- | 28612 |
-- | 28612 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) | |
a | BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Koha [por defecto] tipo de item | Monografies |
Suprimido | Estado de pérdida | Estropeado | No para préstamo | Código de colección | Localización permanente | Localización actual | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Coste | Préstamos totales | Signatura completa | Código de barras | Fecha última consulta | Fecha del precio de reemplazo | Tipo de item de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Disponible | Diversitat | Biblioteca General i de Referència | Biblioteca General i de Referència | 23/07/2004 | 0.00 | ER-Edu/0051 | BGR-M4596 | 29/06/2015 | 29/06/2015 | Monografies |