Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01868nam a22002774c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
9534 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
BGR |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20240426142123.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2012||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9788498793604 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
García Castaño, F. Javier |
9 (RLIN) |
1324 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Segregaciones y construcción de la diferencia en la escuela |
Mención de responsabilidad etc. |
edición de F. Javier García Castaño ; Antonia Olmos Alcaraz |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Madrid |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Trotta |
Fecha de publicación distribución etc. |
2012 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
199 p. |
Dimensiones |
23 cm |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Estructuras y procesos. Ciencias sociales |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Una de les qüestions que més s'han destacat en relació amb el fenomen migratori i la seva presència a les escoles en les últimes dècades a Espanya ha estat la distribució de l'alumnat de nacionalitat estrangera en diferents centres educatius i els processos associats de desigualtat i segregació inter- i intracentres. El fenomen està sobradament documentat en el context internacional. No obstant això, és possible afirmar que no existeixen acords generalitzats sobre com referir-se i com apropar-se a l'estudi d'aquestes dinàmiques. [...] El que s'ha pretès ha estat cobrir els diferents matisos que les paraules «concentració» i «segregació» puguin tenir. L'estudi no solament es centra en les segregacions que refereixen les diferències i distincions entre centres en relació amb el fenomen de la presència de les «migracions» a l'escola, doncs les segregacions a l'interior dels propis centres són igual d'importants que les anteriors." |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació inclusiva |
9 (RLIN) |
64579 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació intercultural |
9 (RLIN) |
18945 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Integració escolar |
9 (RLIN) |
56747 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Segona generació immigrant |
9 (RLIN) |
56773 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Segregació |
9 (RLIN) |
56832 |
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
García Castaño, F. Javier |
9 (RLIN) |
1324 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Olmos Alcaraz, Antonia |
9 (RLIN) |
57025 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |