Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01817nam a22002774c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
9782 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1999||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-89149-55-0 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Corominas, August |
9 (RLIN) |
64977 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
L'Escola i la societat de la informació |
Resto del título |
pensem-hi! |
Mención de responsabilidad etc. |
Corominas, August ; Lladó Mulet, Cecília |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Rosa Sensat |
Fecha de publicación distribución etc. |
1999 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
56 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Per una immensa minoria |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Esperem oferir una eina útil i eficaç per a una escola millor, oberta a la societat i que potenciï la igualtat. Podríem definir l'educació com un procés permanent de comunicació. Tant en el cas de l'infant que rep els primers estímuls de braços dels pares, com en el de l'adolescent que prepara els seus 'projectes' en grup, o el de l'adult que intercanvia i comparteix opinions amb els altres, es dóna una comunicació, un intercanvi d'informació que fa que la persona es vagi formant. Es tracta de dotar de recursos les biblioteques i les hemeroteques per tal que posin a l'abast dels nens i nenes tota la informació que els calgui, així com promoure la col·laboració entre els diversos centres escolars per estimular la recerca individual o compartida amb els companys d'altres escoles. De fet, tal com anunciava Freinet, la cooperació escolar torna a ser una realitat en els centres que s'han plantejat aquestes experiències. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Biblioteques escolars |
9 (RLIN) |
43698 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Biblioteques públiques |
9 (RLIN) |
49216 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Currículum vitae |
9 (RLIN) |
64593 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Igualtat d'oportunitats |
9 (RLIN) |
56844 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Mitjans de comunicació de massa |
9 (RLIN) |
36503 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Professors |
9 (RLIN) |
64591 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Societat de la informació |
9 (RLIN) |
27471 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació en valors |
9 (RLIN) |
18943 |
888 ## - |
-- |
32005 |
-- |
32005 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |