Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01617nam a22002774c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10844 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-7133-642-1 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Casanova Rodríguez, Ma. Antonia |
9 (RLIN) |
65910 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Manual de evaluación educativa |
Mención de responsabilidad etc. |
Casanova Rodríguez, Ma. Antonia |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Madrid |
Nombre del editor distribuidor etc. |
La Muralla |
Fecha de publicación distribución etc. |
1995 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
246 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Aula abierta |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
El terme avaluació apareix a partir del procés d'industrialització que es va produir en els Estats units a principis d'aquest segle, que no solament va incidir i va modificar la seva organització social i familiar, sinó que va obligat als centres educatius a adaptar-se a les exigències de l'aparat productiu: En els primers anys d'aquest segle, les escoles eren concebudes com a fàbriques, els estudiants com a matèria prima. Els conceptes educatius de coneixement, valors i relacions socials, es reduïen a termes de neutralitat tècnica i a un raonament estricte d'objectius estrictes. Quan la teoria va haver de traduir-se en metodologia, les qüestions sobre valors moral i ètics es van emmarcar dins d'una lògica del coneixement científic i de l'organització burocràtica. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Autoavaluació |
9 (RLIN) |
2872 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels alumnes |
9 (RLIN) |
64700 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació de l'Educació |
9 (RLIN) |
64704 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació infantil |
9 (RLIN) |
29154 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació primària |
9 (RLIN) |
43699 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació secundària obligatòria |
9 (RLIN) |
21974 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Indicadors |
9 (RLIN) |
8352 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Informes tècnics |
9 (RLIN) |
41016 |
888 ## - |
-- |
33051 |
-- |
33051 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |