Enseñar la competencia oral en clase : 10 ideas clave (Registro nro. 123749)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 01640nam a22002054c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | 11521 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | s2014||||sp grf ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) | |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) | 978-84-9980-544-3 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Enseñar la competencia oral en clase : 10 ideas clave |
Resto del título | aprender a hablar en público |
Mención de responsabilidad etc. | Vilà Santasusana, Montserrat ; Castellà, Josep M. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Lugar de publicación distribución etc. | Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. | Graó |
Fecha de publicación distribución etc. | 2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 212 p. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. | |
Sumario etc. | Recull de reflexions, propostes i recursos didàctics concrets per al docent. Les deu idees clau plantejades ajuden a respondre les següents qüestions: per què està comunment accepta que parlar en públic és una activitat social i laboral important i, en canvi, no s'ensenya a les escoles i instituts; per què l a llengüa oral no es converteix en un focus d'aprenentatge en si mateixa; per què els principals problemes per parlar en públic són l'emotivitat i els nervis i, quin és el paper comunicatiu de la personalitat, el gest i la mirada; com es pt ensenyar el discurs oral formal en públic més enllà de la visió que contempla el desenvolupament de l'oralitat formal com quelcom bnatural que depèn del talent innat de cada pesona; en què consisteix l'explicació oral, quines són les seves característiques i amb quin tipus de seqüències didàctiques i activitats pot ensenyarse; com pot eitar-se la repetició i la monotonia limitades als exercicis tòpics de l'exposició i el debat. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Classe (Ensenyament) |
9 (RLIN) | 65227 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Comunicació oral |
9 (RLIN) | 9103 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Educació |
9 (RLIN) | 25969 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Castellà, Josep M. |
9 (RLIN) | 66474 |
888 ## - | |
-- | 33719 |
-- | 33719 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) | |
a | BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Koha [por defecto] tipo de item | Monografies |
Suprimido | Estado de pérdida | Estropeado | No para préstamo | Código de colección | Localización permanente | Localización actual | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Préstamos totales | Signatura completa | Código de barras | Fecha última consulta | Fecha del precio de reemplazo | Tipo de item de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Disponible | Educació | Biblioteca General i de Referència | Biblioteca General i de Referència | 08/10/2014 | 371.3 Vil | BGR-MBGR-M33719 | 29/06/2015 | 29/06/2015 | Monografies |