Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02104nam a22002417a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
CDAP |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230623123957.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
150904b xxu||||| |||| 00| 0 spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
978-92-64-20347-1 |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Innovative Learning Environments |
Mención de responsabilidad etc. |
/ OECD |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Paris |
Nombre del editor distribuidor etc. |
OECD publishing |
Fecha de publicación distribución etc. |
2013 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
215 p. |
Otras características físicas |
col. ill. |
Dimensiones |
; 28 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Aquest informe analitza casos d'ambients d'aprenentatge innovadors de tot el món, com a part del projecte de l'OCDE entorns d'aprenentatge innovadors (ILE). El projecte reuneix 125 exemples de més de 20 països i ha dut a terme la investigació d'estudi de cas detallat sobre 40 d'ells Innovative Learning Environments, organitzat en vuit capítols, presenta una gran quantitat de material internacional i compta amb un nou marc per a la comprensió d'aquests entorns d'aprenentatge . Es presenten un gran nombre d'exemples locals i s'argumenta que un entorn d'aprenentatge modern ha d'innovar els elements i la dinàmica del seu "nucli pedagògic" tot esdevenint una "organització formativa" a través de fortes estratègies de disseny amb el corresponent aprenentatge de lideratge, avaluació i retroalimentació. L'entorn d'aprenentatge ha d'estar obert a les aliances per tal de fer créixer el capital social i professional, i per sostenir la renovació i dinamisme. En conclusió, l'informe ofereix consells de com això es pot aconseguir, incloent el paper de la tecnologia, la creació de xarxes, i el canvi de les cultures organitzacionals. Serà d'especial interès per als mestres, els líders de l'educació, pares, formadors de professors, assessors i prenedors de decisions, així com la comunitat de recerca. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Fuente del encabezamiento o término |
CDAP |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ambient d'aprenentatge |
9 (RLIN) |
67058 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Fuente del encabezamiento o término |
CDAP |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Innovacions educatives |
9 (RLIN) |
48715 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Fuente del encabezamiento o término |
Lemac |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge |
9 (RLIN) |
9698 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Fuente del encabezamiento o término |
Lemac |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ensenyament eficaç |
9 (RLIN) |
67060 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Innovative Learning Environments (ILE) |
9 (RLIN) |
67061 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmic (OCDE) |
9 (RLIN) |
60070 |
888 ## - |
-- |
34723 |
-- |
34723 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item |
Obres de referència |