Com dissenyar espais educatius per aprendre i conviure? : (Registro nro. 125486)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 01942nmm a22002417a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | CDAP |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20230623124021.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | 170411b xxu||||| |||| 00| 0 spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) | |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) | 978-84-946592-0-1 |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Sasot Ibáñez, Sílvia |
9 (RLIN) | 67644 |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Com dissenyar espais educatius per aprendre i conviure? : |
Resto del título | guia pràctica |
Tipo de material | [Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad etc. | Sílvia Sasot Ibáñez, Esther Belvis Pons |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Lugar de publicación distribución etc. | Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. | Fundació Bofill, |
Fecha de publicación distribución etc. | 2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 1 pdf, 101 p. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. | |
Sumario etc. | Aquesta guia que teniu a les mans vol ajudar-vos a encetar un nou camí; un camí que posa l'èmfasi en aprendre i conviure dins els espais. En aquest camí reflexionareu sobre els espais i aprendreu a visualitzar-vos en ells d'una altra manera perquè pugueu intervenir-hi, tenint en compte les característiques del vostre centre i la vostra manera d'aprendre i viure. En aquest camí, potser hi haurà moments en què us trobareu una mica desorientats, potser alguns voldreu camins diferents i us haureu de posar d'acord o, simplement, necessitareu fer una parada per agafar inspiració i forces per seguir endavant. En aquesta guia no trobareu cap solució màgica per solucionar els reptes que afronteu diàriament, però sí ofereix la possibilitat de participar d'una experiència d'aprenentatge acompanyats per la comunitat educativa en què trobareu recursos, dinàmiques i fonts d'inspiració. Volem ajudar-vos a comprovar que petits canvis en els espais poden millorar l'aprenentatge i la convivència al vostre centre educatiu. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Convivència escolar |
9 (RLIN) | 66376 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Centres d'ensenyament |
9 (RLIN) | 27965 |
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Belvis Pons, Esther |
9 (RLIN) | 67645 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) | <a href="http://www.fbofill.cat/sites/default/files/Guia_hacktheschool_200217.pdf">http://www.fbofill.cat/sites/default/files/Guia_hacktheschool_200217.pdf</a> |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) | <a href="http://www.fbofill.cat/publicacions/com-dissenyar-espais-educatius-aprendre-i-conviure">http://www.fbofill.cat/publicacions/com-dissenyar-espais-educatius-aprendre-i-conviure</a> |
Texto del enlace | web |
888 ## - | |
-- | 35500 |
-- | 35500 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) | |
a | BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item | Recursos electrònics |
Suprimido | Estado de pérdida | Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Estropeado | No para préstamo | Código de colección | Localización permanente | Localización actual | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Préstamos totales | Signatura completa | Código de barras | Fecha última consulta | Fecha del precio de reemplazo | Tipo de item de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Classificació Decimal Universal | Disponible | Educació | Biblioteca General i de Referència | Biblioteca General i de Referència | 11/04/2017 | 37 Sas | BGR-M0000950078722 | 11/04/2017 | 11/04/2017 | Recursos electrònics |