La Teoria del corrents educatius Rosselló, Pere
Tipo de material: TextoSeries Textos pedagògics ; 12Detalles de publicación: Vic Eumo 1987Descripción: 111 pTema(s): Resumen: Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Teo (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M59 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.