L'Escola nova catalana : 1900-1939 objectius, constants i problemàtica González Agápito, Josep (dir.)
Tipo de material: TextoSeries Textos pedagògics ; 32Detalles de publicación: Vic Eumo 1992Descripción: 329 pTema(s): Resumen: L'educació actual és fruit del plantejament, evolució i crítica del moviment de l'Escola Nova. Aquest moviment capgirà la pràctica educativa que a occident s'havia instaurat durant el classicisme greco-llatí i que havia traspassat la frontera del segle XX. En aquesta antologia hi ha una panoràmica de les preocupacions, interessos, camps, constants i etapes del moviment català.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M96 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'educació actual és fruit del plantejament, evolució i crítica del moviment de l'Escola Nova. Aquest moviment capgirà la pràctica educativa que a occident s'havia instaurat durant el classicisme greco-llatí i que havia traspassat la frontera del segle XX. En aquesta antologia hi ha una panoràmica de les preocupacions, interessos, camps, constants i etapes del moviment català.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.