Imagen de Google Jackets

Alumnat excepcionalment dotat intel·lectualment identificació i intervenció educativa Castelló Tarrida, Antoni ; Martínez Torres, Mercè

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Documents d'educació especial ; 15Detalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Descripción: 69 pISBN:
  • 84-393-4937-8
Tema(s): Resumen: Davant el tema de la sobredotació i el talent ens trobem sovint amb postures radicalitzades que mostren tant el desconeixement com el temor social a acceptar les diferències. La realitat és que un alumne amb capacitats intel·lectuals superiors té un perfil diferent. El punt de partida d'aquest document ha estat les demandes socials reals que, sobre aquest tema, poden aparèixer. L'explicació posterior és un intent de donar una resposta a les esmentades demandes, sense perdre de vista la realitat aplicada.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 10 Alu (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M163

Davant el tema de la sobredotació i el talent ens trobem sovint amb postures radicalitzades que mostren tant el desconeixement com el temor social a acceptar les diferències. La realitat és que un alumne amb capacitats intel·lectuals superiors té un perfil diferent. El punt de partida d'aquest document ha estat les demandes socials reals que, sobre aquest tema, poden aparèixer. L'explicació posterior és un intent de donar una resposta a les esmentades demandes, sense perdre de vista la realitat aplicada.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha