Alumnes d'origen africà a l'escola Fullana, Judit ; Besalú, Xavier ; Vilà, Montserrat
Tipo de material: TextoSeries Joan Puigbert ; 3Detalles de publicación: Girona CCG 2003Descripción: 237 pTema(s): Resumen: El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Alu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M164 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.
No hay comentarios en este titulo.