Imagen de Google Jackets

La Diversitat a l'escola jornada de Tortosa, 25 d'octubre de 1997 Consell Escolar de Catalunya

Tipo de material: TextoTextoSeries Documents ; 7Detalles de publicación: Barcelona Consell Escolar de Catalunya 1998Descripción: 124 pTema(s): Resumen: El Consell escolar de Catalunya vol representar el conjunt de l'educació del nostres país. Fidel a aquesta representació, duu a terme el seu treball quotidià sobre les propostes legals que cal dictaminar i també es preocupa de realitzar estudis i propostes que reflecteixen les preocupacions del conjunt de la comunitat educativa. Aquesta Jornada és un exemple d'aquestes iniciatives. Jornada de Totosa, el 25 d'octubre de 1997. Després de tracta la diversitat a l'escola, el Consell ha treballat durant mesos per presentar les seves inquietuds: alumnes amb dificultats i ben dotats han de poder trobar en l'escola la metodologia apropiada per obtenir-ne el màxim profit. Per als nens minusvàlids hi ha establert el principi d'integració, que cal renovar cada dia; per als superdotats cal trobar una metodologia flexible que els permeti avançar segons les seves possibilitats.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 11 Div (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M169

El Consell escolar de Catalunya vol representar el conjunt de l'educació del nostres país. Fidel a aquesta representació, duu a terme el seu treball quotidià sobre les propostes legals que cal dictaminar i també es preocupa de realitzar estudis i propostes que reflecteixen les preocupacions del conjunt de la comunitat educativa. Aquesta Jornada és un exemple d'aquestes iniciatives. Jornada de Totosa, el 25 d'octubre de 1997. Després de tracta la diversitat a l'escola, el Consell ha treballat durant mesos per presentar les seves inquietuds: alumnes amb dificultats i ben dotats han de poder trobar en l'escola la metodologia apropiada per obtenir-ne el màxim profit. Per als nens minusvàlids hi ha establert el principi d'integració, que cal renovar cada dia; per als superdotats cal trobar una metodologia flexible que els permeti avançar segons les seves possibilitats.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha