Aprender y enseñar en educación infantil. Bassedas, Eulàlia ; Huguet, Teresa ; Solé Gallart, Isabel
Tipo de material: TextoSeries Serie diseño y desarrollo curricular ; 131Detalles de publicación: Barcelona Graó 2002Edición: 3a edDescripción: 383 pISBN:- 84-7827-194-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 Apr (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M272 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
S'aborda el procés d'ensenyament-aprenentatge en l'educació infantil des d'una perspectiva constructivista. Es posen de relleu les continuïtats i també les especifitats i pecualiaritats dels dos cicles que componen l'etapa. Des d'aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l'ensenyament i l'aprenentatge, el currículum de l'etapa, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l'avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d'elaboració de projectes compartits, les relacions entre el context familiar i l'escolar, entre d'altres. (Autor/MB)
No hay comentarios en este titulo.