Aprendizaje a través del juego Moreno Murcia, Juan Antonio (coord.)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Málaga Aljibe 2002Descripción: 192 pISBN:- 84-9700-095-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Apr (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M284 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es pot comprovar que el joc es mostra omnipresent durant la infància, sent un element necessari pel desenvolupament i formació dels nens i nenes. És una activitat lliure, desenvolupada de forma espontània, que no té finalitat exterior, amb tendència recreativa, que posseeix una certa dosi de tensió i que segueix unes regles marcades pels propis participants. Amb la publicació es vol donar resposta a alguns dels interrogants plantejats en relació a l'orientació que els jocs han de posseir dins de l'ensenyament d'infantil i primària. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.