Recerca sobre la coordinació entre centres de primària i secundària informe de progrés 1998 Darder Vidal, Pere (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Per una immensa minoriaDetalles de publicación: Barcelona Rosa Sensat 1999Descripción: 48 pISBN:- 84-89149-70-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Rec (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150485 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El Departament d'Ensenyament en el seu Pla de Formació Permanent del Professorat preveu, com a actuacions formatives a potenciar, i especificades en el capítol tercer, les que impulsin i orientin la coordinació del professorat de primària i secundària per afavorir la continuïtat i la coherència de l'acció educativa durant l'ensenyament obligatori. En el cas del sector públic, l'escolarització en dos tipus de centres diferents durant l'ensenyament obligatori és una novetat a tenir en compte per evitar que en l'itinerari formatiu de l'alumnat hi hagi trencaments contraproduents. L'extensió de l'obligatorietat de l'educació secundària obre noves possibilitats educatives i d'adquisició d'aprenentatges formals per als adolescents i joves; cal però, recollir l'experiència educativa anterior i trobar els elements de continuïtat.
No hay comentarios en este titulo.