Imagen de Google Jackets

Atención a la diversidad en esquemas Pastora Herrero, José Francisco

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Legislación en esquemasDetalles de publicación: Madrid Escuela española 1997Descripción: 33 pTema(s): Resumen: Aquests senzills quadres, esquemes o mapes conceptuals, tracten de sintetitzar diferents aportacions sobre el procés de planificació i possibles mesures adreçades a les necessitats educatives especials, així: Les adaptacions curriculars (comunes a l'ed. infantil, primària i secundària) i La diversificació curricular i els programes de Garantia Social (aquests últims, específics de l'ESO). Els esquemes intenten simplificar la planificació de la intervenció en l'atenció a la diversitat. Seria bo de completar-los amb el Reial Decret del 28 d'abril de 1995 (BOE de 2 de juny de 1995), que regula l'ordenació de l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials, i l'Ordre de 14 de febrer de 1996 (BOE de 23 de febrer de 1996), que regula el procediment per a la realització de l'avaluació psicopedagògica i els criteris d'escolarització.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 10 Ate (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150498

Aquests senzills quadres, esquemes o mapes conceptuals, tracten de sintetitzar diferents aportacions sobre el procés de planificació i possibles mesures adreçades a les necessitats educatives especials, així: Les adaptacions curriculars (comunes a l'ed. infantil, primària i secundària) i La diversificació curricular i els programes de Garantia Social (aquests últims, específics de l'ESO). Els esquemes intenten simplificar la planificació de la intervenció en l'atenció a la diversitat. Seria bo de completar-los amb el Reial Decret del 28 d'abril de 1995 (BOE de 2 de juny de 1995), que regula l'ordenació de l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials, i l'Ordre de 14 de febrer de 1996 (BOE de 23 de febrer de 1996), que regula el procediment per a la realització de l'avaluació psicopedagògica i els criteris d'escolarització.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha