Besoins éducatifs particuliers statistiques et indicateurs
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris OCDE 2000Descripción: 163 pTema(s): Resumen: Aquesta obra presenta una visió totalment nova de les necessitats educatives especials. La diferència consisteix en comparar la situació dels alumnes amb discapacitats, dels que tenen dificultats d'aprenentatge, presenten problemes de comportament o són alumnes desafavorits socialment, fent refèrencia als mitjans que es posen al seu abast per pal·liar aquestes mancances. Mitjançant els diferents estudis, aquesta obra s'interessa especialment en el nombre d'alumnes amb necessitats educatives especials i en el lloc en els qual estan escolaritzats: escoles especials, classes especials o escoles ordinàries, i presenta una diferenciació per sexe.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Bes (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M443 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta obra presenta una visió totalment nova de les necessitats educatives especials. La diferència consisteix en comparar la situació dels alumnes amb discapacitats, dels que tenen dificultats d'aprenentatge, presenten problemes de comportament o són alumnes desafavorits socialment, fent refèrencia als mitjans que es posen al seu abast per pal·liar aquestes mancances. Mitjançant els diferents estudis, aquesta obra s'interessa especialment en el nombre d'alumnes amb necessitats educatives especials i en el lloc en els qual estan escolaritzats: escoles especials, classes especials o escoles ordinàries, i presenta una diferenciació per sexe.
No hay comentarios en este titulo.