Imagen de Google Jackets

Càlcul a l'escola reflexions i propostes Giménez, Joaquim ; Girondo, Luisa

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Graó 1990Descripción: 104 pTema(s): Resumen: L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Càl (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M482

L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha