Sistemes educatius i actuacions municipals : alguns aspectes comparats = Sistemas educativos y actuaciones municipales : algunos aspectos comparados = Systèmes éducatifs et actions municipales : quelques aspects comparés = Educational systems and municipa Congrés Internacional de Ciutats Educadores (1er : 1990 Barcelona)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ajuntament de Barcelona 1990Descripción: 128 pTema(s): Resumen: Aquesta publicació recull un conjunt de dades significatives dels sistemes educatius i de les actuacions municipals de les ciutats participants en el I Congrés Internacional de Ciutats Educadores i de llurs països. S'han triat, condicionats per la informació disponible i la facilitada per les mateixes ciutats, alguns dels aspectes que puguin completar la reflexió que el congrés planteja a altres nivells (conferències, intercanvi i exposició d'experiències, etc.). La conclusió que es desprèn del repàs de les informacions arribades de les ciutats, és que s'organitzen gran quantitat d'activitats de tot tipus, de caire fonamentalment educatiu, gran part adreçades a la població jove (0-18 anys). En molts casos, els ajuntaments han creat organismes autònoms, encarregats de coordinar totes les activitats educatives, i particularment, les relacionades més directament amb les escoles: instituts municipals d'educació, serveis de recursos, etc.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 12 Sis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M749 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta publicació recull un conjunt de dades significatives dels sistemes educatius i de les actuacions municipals de les ciutats participants en el I Congrés Internacional de Ciutats Educadores i de llurs països. S'han triat, condicionats per la informació disponible i la facilitada per les mateixes ciutats, alguns dels aspectes que puguin completar la reflexió que el congrés planteja a altres nivells (conferències, intercanvi i exposició d'experiències, etc.). La conclusió que es desprèn del repàs de les informacions arribades de les ciutats, és que s'organitzen gran quantitat d'activitats de tot tipus, de caire fonamentalment educatiu, gran part adreçades a la població jove (0-18 anys). En molts casos, els ajuntaments han creat organismes autònoms, encarregats de coordinar totes les activitats educatives, i particularment, les relacionades més directament amb les escoles: instituts municipals d'educació, serveis de recursos, etc.
No hay comentarios en este titulo.