Imagen de Google Jackets

Construir la escuela intercultural reflexiones y propuestas para trabajar la diversidad étnica y cultural Essomba Gelabert, Miquel Àngel (coord.)

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula ; 141Detalles de publicación: Barcelona Graó 1999Descripción: 196 pISBN:
  • 84-7827-217-8
Tema(s): Resumen: El llibre vol ser un reflex d'aquesta realitat. Diversos autors i autores, tant des del món universitari com des de la pràctica docent, ofereixen aportacions teòriques i pràctiques concretes sobre l'escola intercultural. Després de fer un recorregut pels temes més signiticatius en l'actualitat sobre la dimensió intercultural de l'educació, es procedeix a l'anàlisi dels seus agents participants i del seus continguts. Finalitzant l'obra amb diversos textos que aborden la forma d'afrontar un fenomen tan complex i preocupant com l'alta concentració de l'alumnat immigrat en alguns centres educatius.(Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 01 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M806

El llibre vol ser un reflex d'aquesta realitat. Diversos autors i autores, tant des del món universitari com des de la pràctica docent, ofereixen aportacions teòriques i pràctiques concretes sobre l'escola intercultural. Després de fer un recorregut pels temes més signiticatius en l'actualitat sobre la dimensió intercultural de l'educació, es procedeix a l'anàlisi dels seus agents participants i del seus continguts. Finalitzant l'obra amb diversos textos que aborden la forma d'afrontar un fenomen tan complex i preocupant com l'alta concentració de l'alumnat immigrat en alguns centres educatius.(Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha