De los programas de garantía social a los programas de iniciación profesional pensamiento del profesorado y del alumnado Sánchez Asín, Antonio
Tipo de material: TextoSeries Laertes psicopedagogía ; 109Detalles de publicación: Barcelona Laertes 2004Descripción: 120 pISBN:- 84-7584-524-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 De (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M965 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Mostra els resultats de dues investigacions que es van desenvolupar en les comunitats autònomes de Castella-La Manxa i de Catalunya sobre la implantació dels Programes d'investigació escola treball (ERET) del Departament de mètodes d'investigació i diagnòstic en educació de la Facultat de pedagogia de la Universitat de Barcelona. En la primera part del llibre es planteja un estudi teòric sobre els mecanismes legals i psicopedagògics que determinen l'exclusió de l'alumnat i la segona part mostra una anàlisi quantitativa i qualitativa de les dades obtingudes. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.