La Educación como tarea humanizadora de la teoría pedagógica a la práctica educativa González Lucini, Fernando
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Anaya 2001Descripción: 383 pTema(s): Resumen: En aquest llibre l'educació és analitzada des d'una posició humanista que intenta superar les disassociacions que existeixen tant entre teoria i pràctica pedagògica com entre discurs i decisions polítiques. Temes que desenvolupa aquest llibre: el projecte educatiu de centre, l'enfortiment de la professionalitat dels docents, el consens com a diàleg constructiu, concepte de transversalitat i desenvolupament curricular, integració i coherència de les Àrees del Coneixement, dimensió humanitzadora de les àrees de coneixement i democràcia, pobresa i educació per al desenvolupament.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1312 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
En aquest llibre l'educació és analitzada des d'una posició humanista que intenta superar les disassociacions que existeixen tant entre teoria i pràctica pedagògica com entre discurs i decisions polítiques. Temes que desenvolupa aquest llibre: el projecte educatiu de centre, l'enfortiment de la professionalitat dels docents, el consens com a diàleg constructiu, concepte de transversalitat i desenvolupament curricular, integració i coherència de les Àrees del Coneixement, dimensió humanitzadora de les àrees de coneixement i democràcia, pobresa i educació per al desenvolupament.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.