Educación multimedia y nuevas tecnologías Gutiérrez Martín, Alfonso
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ediciones de la Torre 1997Descripción: 286 pTema(s): Resumen: Al final del segle XX hi ha dubtes si l'individu adquireix en els centres escolars els coneixements i habilitats necessàries per reeixir en la societat que li ha tocat de viure. L'educació formal no és l'àmbit on més informació rep l'alumne. Els mitjans de comunicació semblen haver pres el relleu de l'escola i la familia com a principals agents de socialització. El capítol 3 és dedicat a l'estudi de les relacions entre educació i noves tecnologies multimèdia i a explicar què és educació multimèdia; en aquesta, tant els professors com els alumnes es consideren emissors i receptors indistintament. S'analitzen les seves postures davant les noves tecnologies multimèdia, alhora que aquestes i els seus documents es tracten como a mitjans i missatges, respectivament, de la comunicació educativa dels mitjans.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 20 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1407 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Al final del segle XX hi ha dubtes si l'individu adquireix en els centres escolars els coneixements i habilitats necessàries per reeixir en la societat que li ha tocat de viure. L'educació formal no és l'àmbit on més informació rep l'alumne. Els mitjans de comunicació semblen haver pres el relleu de l'escola i la familia com a principals agents de socialització. El capítol 3 és dedicat a l'estudi de les relacions entre educació i noves tecnologies multimèdia i a explicar què és educació multimèdia; en aquesta, tant els professors com els alumnes es consideren emissors i receptors indistintament. S'analitzen les seves postures davant les noves tecnologies multimèdia, alhora que aquestes i els seus documents es tracten como a mitjans i missatges, respectivament, de la comunicació educativa dels mitjans.
No hay comentarios en este titulo.