Los Ejes transversales aprendizajes para la vida Reyzábal, María Victoria ; Sanz, Ana Isabel
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Escuela española 1995Descripción: 293 pTema(s): Resumen: La dimensió transversal del currículum planteja reflexions que no són noves en el camp de la pedagogia, de la didàctica o inclús de la filosofia, però la seva particular aportació consisteix en fer explícites una sèrie d'aspiracions de canvi en la pràctica educativa i en el perfil del futur ciutadà, aglutinant-les i proporcionant un espai dins dels actuals dissenys curriculars que facilita el seu desenvolupament, tant teòric com a pràctic. Qualsevol debat sobre els continguts escolars fa referència també, implícita o explícitament, a les finalitats educatives i a les formes de transmissió del saber. En aquest sentit, per comprendre l'esperit dels dits eixos transversals es necessari reprendre els plantejaments quant a l'educació en valors i, per un altre al pensament sobre la globalitat del coneixement junt a la relació d'aquest amb les conductes.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Eje (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1549 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La dimensió transversal del currículum planteja reflexions que no són noves en el camp de la pedagogia, de la didàctica o inclús de la filosofia, però la seva particular aportació consisteix en fer explícites una sèrie d'aspiracions de canvi en la pràctica educativa i en el perfil del futur ciutadà, aglutinant-les i proporcionant un espai dins dels actuals dissenys curriculars que facilita el seu desenvolupament, tant teòric com a pràctic. Qualsevol debat sobre els continguts escolars fa referència també, implícita o explícitament, a les finalitats educatives i a les formes de transmissió del saber. En aquest sentit, per comprendre l'esperit dels dits eixos transversals es necessari reprendre els plantejaments quant a l'educació en valors i, per un altre al pensament sobre la globalitat del coneixement junt a la relació d'aquest amb les conductes.
No hay comentarios en este titulo.