Las Escuelas de música Sobrino, Rosina [et al.]
Tipo de material: TextoSeries Eufonía. Didáctica de la música ; 22Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 126 pISBN:- 1135- 6308
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1778 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Fins la implantació de la LOGSE l'únic model d'ensenyament musical que es va promoure era el que s'impartia en el conservatori. Per aquest motiu, l'alumnat que no tenia interès en relitzar la carrera professional de música no podia accedir al seu estudi sense passar per l'estructura d'un ensenyament reglat. Les escoles de música han de tenir dos importants objectius: contribuir a la formació musical i a la pràctica de la música no professional de nens, joves i adults i impartir uns coneixements professionals que permetin a l'alumnat que ho desitgi accedir a l'ensenyament reglat d'un conservatori. Informació sobre aquestes escoles a Euskadi, Madrid, Catalunya, València, Andalusia i algunes de la Unió Europea. (Autor/OL)
No hay comentarios en este titulo.