Estratègies d'acció per a l'elaboració del projecte curricular de centre Gairín Sallán, Joaquín (coord.)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Bellaterra Institut de Ciències de l'Educació de la UAB 1996Descripción: 96 pTema(s): Resumen: El Projecte Curricular de Centre apareix com l'opció que ha d'assumir tot el sistema educatiu, els centres i els professors. La determinació del nivell d'autonomia que han de tenir les institucions, la delimitació de funcions que ha de complir el centre educatiu i la clarificació del paper que ha d'executar el professor són concrecions molt necessàries per a la construcció curricular. Elaborar el PCC pot ser també una oportunitt perquè el professorat revisi els plantejaments, afronti els problemes, innovi, etc. El fet d'impulsar la realització de projectes curriculars no és tan sols un acte administratiu i burocràtic o conseqüència i necessitat d'un model d'escola; és l'oportunitat d'impulsar el treball en equip del professorat o, en definitiva, fer possible l'acció professionalitzadora.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Est (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150662 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El Projecte Curricular de Centre apareix com l'opció que ha d'assumir tot el sistema educatiu, els centres i els professors. La determinació del nivell d'autonomia que han de tenir les institucions, la delimitació de funcions que ha de complir el centre educatiu i la clarificació del paper que ha d'executar el professor són concrecions molt necessàries per a la construcció curricular. Elaborar el PCC pot ser també una oportunitt perquè el professorat revisi els plantejaments, afronti els problemes, innovi, etc. El fet d'impulsar la realització de projectes curriculars no és tan sols un acte administratiu i burocràtic o conseqüència i necessitat d'un model d'escola; és l'oportunitat d'impulsar el treball en equip del professorat o, en definitiva, fer possible l'acció professionalitzadora.
No hay comentarios en este titulo.