La Formación docente en cuestión política y pedagogía Davini, María Cristina
Tipo de material: TextoSeries Cuestiones de educaciónDetalles de publicación: Barcelona Paidós 1995Descripción: 163 pTema(s): Resumen: El tema de la formació i el treball dels docents constitueix una problemàtica complexa i ha estat objecte d'un ampli tractament, tant en la reflexió teòrica i la investigació com en les propostes de reforma dels últims temps. La present obra aspira a posar a l'abast del lector les grans línies del debat actual, generalment restringit als àmbits especialitzats, amb l'objectiu de democratitzar la seva anàlisi. El llibre té uns clars companys de ruta: els docents, els que formen nous docents i els estudiants. La seva proposta consisteix a revisr les pròpies tradicions i compromissos, i discutir qüestions com l'autonomia i el control social democràtic. Al mateix temps, pretén llançar línies per a la construcció d'una pedagogia específica en la formació i el perfeccionament dels docents, amb la intenció de transformar les pràctiques educatives.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 For (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2036 |
El tema de la formació i el treball dels docents constitueix una problemàtica complexa i ha estat objecte d'un ampli tractament, tant en la reflexió teòrica i la investigació com en les propostes de reforma dels últims temps. La present obra aspira a posar a l'abast del lector les grans línies del debat actual, generalment restringit als àmbits especialitzats, amb l'objectiu de democratitzar la seva anàlisi. El llibre té uns clars companys de ruta: els docents, els que formen nous docents i els estudiants. La seva proposta consisteix a revisr les pròpies tradicions i compromissos, i discutir qüestions com l'autonomia i el control social democràtic. Al mateix temps, pretén llançar línies per a la construcció d'una pedagogia específica en la formació i el perfeccionament dels docents, amb la intenció de transformar les pràctiques educatives.
No hay comentarios en este titulo.