Imagen de Google Jackets

La Formación docente en cuestión política y pedagogía Davini, María Cristina

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Cuestiones de educaciónDetalles de publicación: Barcelona Paidós 1995Descripción: 163 pTema(s): Resumen: El tema de la formació i el treball dels docents constitueix una problemàtica complexa i ha estat objecte d'un ampli tractament, tant en la reflexió teòrica i la investigació com en les propostes de reforma dels últims temps. La present obra aspira a posar a l'abast del lector les grans línies del debat actual, generalment restringit als àmbits especialitzats, amb l'objectiu de democratitzar la seva anàlisi. El llibre té uns clars companys de ruta: els docents, els que formen nous docents i els estudiants. La seva proposta consisteix a revisr les pròpies tradicions i compromissos, i discutir qüestions com l'autonomia i el control social democràtic. Al mateix temps, pretén llançar línies per a la construcció d'una pedagogia específica en la formació i el perfeccionament dels docents, amb la intenció de transformar les pràctiques educatives.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 For (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2036

El tema de la formació i el treball dels docents constitueix una problemàtica complexa i ha estat objecte d'un ampli tractament, tant en la reflexió teòrica i la investigació com en les propostes de reforma dels últims temps. La present obra aspira a posar a l'abast del lector les grans línies del debat actual, generalment restringit als àmbits especialitzats, amb l'objectiu de democratitzar la seva anàlisi. El llibre té uns clars companys de ruta: els docents, els que formen nous docents i els estudiants. La seva proposta consisteix a revisr les pròpies tradicions i compromissos, i discutir qüestions com l'autonomia i el control social democràtic. Al mateix temps, pretén llançar línies per a la construcció d'una pedagogia específica en la formació i el perfeccionament dels docents, amb la intenció de transformar les pràctiques educatives.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha