Imagen de Google Jackets

Formar-se per informar-se Baró Llambies, Mònica ; Mañà Terré, Teresa

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Rosa Sensat. Didàctiques ; 41Detalles de publicación: Barcelona Edicions 62 1994Descripción: 142 pISBN:
  • 84-297-3770-7
Tema(s): Resumen: Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 33 For (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2060

Premi Rosa Sensat de Pedagogia, 1993

Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha