Imagen de Google Jackets

El Fracaso escolar una perspectiva internacional Marchesi Ullastres, Álvaro (coord.) ; Hernández Gil, Carlos (coord.)

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Alianza 2003Descripción: 334 pTema(s): Resumen: Segons els experts, prop d'un 30 per cent d'alumnes no és capaç de superar l'ensenyament secundari obligatori. I aquest no és un problema de fàcil solució. De fet tots els sistemes educatius moderns es troben immersos en multitud de reformes i contrareformes. Debats sobre canvis socials i canvis educatius, orígens de les desigualtats educatives. També repeticions de curs, violència a l'escola, fracàs escolar i transició a la vida activa, totes aquestes qüestions estan d'actualitat en tots els països i generen noves demandes escolars. Els autors d'aquests textos, experts internacionals en l'àmbit del fracàs escolar, analitzen les raons d'aquest fracàs i propugnen que s'ha de facilitar la transició entre l'àmbit educatiu i el laboral.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Segons els experts, prop d'un 30 per cent d'alumnes no és capaç de superar l'ensenyament secundari obligatori. I aquest no és un problema de fàcil solució. De fet tots els sistemes educatius moderns es troben immersos en multitud de reformes i contrareformes. Debats sobre canvis socials i canvis educatius, orígens de les desigualtats educatives. També repeticions de curs, violència a l'escola, fracàs escolar i transició a la vida activa, totes aquestes qüestions estan d'actualitat en tots els països i generen noves demandes escolars. Els autors d'aquests textos, experts internacionals en l'àmbit del fracàs escolar, analitzen les raons d'aquest fracàs i propugnen que s'ha de facilitar la transició entre l'àmbit educatiu i el laboral.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha