El Fracaso escolar una perspectiva internacional Marchesi Ullastres, Álvaro (coord.) ; Hernández Gil, Carlos (coord.)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Alianza 2003Descripción: 334 pTema(s): Resumen: Segons els experts, prop d'un 30 per cent d'alumnes no és capaç de superar l'ensenyament secundari obligatori. I aquest no és un problema de fàcil solució. De fet tots els sistemes educatius moderns es troben immersos en multitud de reformes i contrareformes. Debats sobre canvis socials i canvis educatius, orígens de les desigualtats educatives. També repeticions de curs, violència a l'escola, fracàs escolar i transició a la vida activa, totes aquestes qüestions estan d'actualitat en tots els països i generen noves demandes escolars. Els autors d'aquests textos, experts internacionals en l'àmbit del fracàs escolar, analitzen les raons d'aquest fracàs i propugnen que s'ha de facilitar la transició entre l'àmbit educatiu i el laboral.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Fra (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2079 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Segons els experts, prop d'un 30 per cent d'alumnes no és capaç de superar l'ensenyament secundari obligatori. I aquest no és un problema de fàcil solució. De fet tots els sistemes educatius moderns es troben immersos en multitud de reformes i contrareformes. Debats sobre canvis socials i canvis educatius, orígens de les desigualtats educatives. També repeticions de curs, violència a l'escola, fracàs escolar i transició a la vida activa, totes aquestes qüestions estan d'actualitat en tots els països i generen noves demandes escolars. Els autors d'aquests textos, experts internacionals en l'àmbit del fracàs escolar, analitzen les raons d'aquest fracàs i propugnen que s'ha de facilitar la transició entre l'àmbit educatiu i el laboral.
No hay comentarios en este titulo.