Hacia una educación de calidad gestión, instrumentos y evaluación Pérez Juste, R.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Narcea 2000Descripción: 157 pTema(s): Resumen: La qualitat s'ha convertit en la diana del pensament pedagògic: una educació per a tots i a uns nivells cada vegada més elevats. Però això requereix aconseguir la màxima eficàcia i eficiència en els sistemes educatius. Una escola serà equitativa si és eficaç, si pel seu bon funcionament contribueix a compensar les diferències socioeconòmiques i socioculturals, i si propicia que la qualitat arribi a tothom. Aquests objectius de qualitat i millora de l'ensenyament només s'assoliran mitjançant la qualificació del professorat, la programació docent, els recursos, la innovació, l'orientació educativa i professional i l'avaluació del sistema educatiu. Els autors han sabut conjugar harmònicament el saber amb el saber fer. Bona bibliografia.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Hac (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150724 |
La qualitat s'ha convertit en la diana del pensament pedagògic: una educació per a tots i a uns nivells cada vegada més elevats. Però això requereix aconseguir la màxima eficàcia i eficiència en els sistemes educatius. Una escola serà equitativa si és eficaç, si pel seu bon funcionament contribueix a compensar les diferències socioeconòmiques i socioculturals, i si propicia que la qualitat arribi a tothom. Aquests objectius de qualitat i millora de l'ensenyament només s'assoliran mitjançant la qualificació del professorat, la programació docent, els recursos, la innovació, l'orientació educativa i professional i l'avaluació del sistema educatiu. Els autors han sabut conjugar harmònicament el saber amb el saber fer. Bona bibliografia.
No hay comentarios en este titulo.