El Harén pedagógico perspectiva de género en la organización escolar Santos Guerra, Miguel Ángel (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de aula. Serie transversalidad ; 149Detalles de publicación: Barcelona Graó 2000Descripción: 180 pISBN:- 84-7827-237-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Har (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2258 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La institució escolar està integrada per homes i dones, nens i nenes, pares i mares que comparteixen cada dia tasques i relacions. Aquesta condició d'homes i dones influeix en les expectatives, les concepcions, el desenvolupament dels treballs, els càrrecs, l'envelliment, les relacions interpersonals, la distribució del temps i de l'espai, la utilització del llenguatge... És imprescindible apropar-se a aquestes qüestions per entendre el vertader sentit de la institució i per reconstruir el significat d'allò que cada dia es fa. Aquest discurs permetrà entendre el que passa actualment i transformar les pràctiques professionals a favor d'una educació com cal, és a dir, d'una educació basada en els valors. Un procés intencionat, rigorós, enclavat en un espai compartit de respecte, igualtat i justícia. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.