L'Infant i l'escola bressol Òdena, Pepa
Tipo de material: TextoSeries Temes d'infància ; 4Detalles de publicación: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1987Descripción: 39 pTema(s): Resumen: El llenguatge és planer, accessible, fàcil, però el que expressa és complex, com és complex l'infant i és complexa l'educació. El seu contingut se centra en l'Infant, el desconegut, i en l'Escola Bressol, la ignorada. Ens aproxima a allò que coneixem i entenen avui per infant per descriure els condicionants bàsics de l'escola que el pot acollir.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Inf (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2360 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El llenguatge és planer, accessible, fàcil, però el que expressa és complex, com és complex l'infant i és complexa l'educació. El seu contingut se centra en l'Infant, el desconegut, i en l'Escola Bressol, la ignorada. Ens aproxima a allò que coneixem i entenen avui per infant per descriure els condicionants bàsics de l'escola que el pot acollir.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.