Imagen de Google Jackets

Innovar en el seno de la institución escolar Thurler, Monica Gather

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Acción directiva ; 194Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 208 pTema(s): Resumen: L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Inn (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150760

L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha