Los Retos de la escolaridad obligatoria Feito Alonso, Rafael
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2000Descripción: 185 pTema(s): Resumen: La LOGSE estableix l'escolarització obligatòria entre els sis i els setze anys, període durant el qual tots els alumnes rebran una educació comuna. A diferència del que passava fins fa pocs anys, ara no hi ha una segregació al finalitzar l'educació bàsica entre els alumnes de rendiment acadèmic acceptable que cursarien Batxillerat i els de baix rendiment que anirien a l'FP. El principal problema que es planteja, especialment a l'ESO, és com atendre a la diversitat dels alumnes. El llibre respon a la indignació de l'autor davant el pèssim funcionament de l'escola. Malgrat que tots els nens passen un mínim de deu anys a l'escola, els resultats, no en termes de qualificacions o de promoció, sinó d'aprenentatge efectiu, d'amor a la lectura i a la reflexió, de capacitat lingüística, de comprensió matemàtica de la realitat, és, segons ell, lamentable i es pregunta què hi ha a l'experiència escolar que porti a tants joves al rebuig del gaudi de la cultura.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Ret (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3862 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La LOGSE estableix l'escolarització obligatòria entre els sis i els setze anys, període durant el qual tots els alumnes rebran una educació comuna. A diferència del que passava fins fa pocs anys, ara no hi ha una segregació al finalitzar l'educació bàsica entre els alumnes de rendiment acadèmic acceptable que cursarien Batxillerat i els de baix rendiment que anirien a l'FP. El principal problema que es planteja, especialment a l'ESO, és com atendre a la diversitat dels alumnes. El llibre respon a la indignació de l'autor davant el pèssim funcionament de l'escola. Malgrat que tots els nens passen un mínim de deu anys a l'escola, els resultats, no en termes de qualificacions o de promoció, sinó d'aprenentatge efectiu, d'amor a la lectura i a la reflexió, de capacitat lingüística, de comprensió matemàtica de la realitat, és, segons ell, lamentable i es pregunta què hi ha a l'experiència escolar que porti a tants joves al rebuig del gaudi de la cultura.
No hay comentarios en este titulo.