Imagen de Google Jackets

Teoría y práctica de la educación en el tiempo libre Llull Peñalba, Josué

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Escuela de animación ; 21Detalles de publicación: Madrid CCS 1999Descripción: 428 pTema(s): Resumen: El guió que se segueix per l'explicació d'aquest temari comprèn tres parts ben diferenciades: una primera part, que defineix els fonaments teòrics sobre els que s'asseu l'educació en el temps lliure: aclaració de conceptes, antecedents històrics, condicionants socials, anàlisi de la realitat actual i plantejaments pedagògics bàsics. Una segona part, que se centra en la descripció d'alguns models d'educació en el temps lliure situat en el medi urbà. Una tercera i última part, es refereix a les activitats d'aire lliure realitzades en la natura, segurament les de major tradició en aquest tipus d'educació: l'escotisme, els campaments d'estiu, les granges escoles i els camps de treball.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

El guió que se segueix per l'explicació d'aquest temari comprèn tres parts ben diferenciades: una primera part, que defineix els fonaments teòrics sobre els que s'asseu l'educació en el temps lliure: aclaració de conceptes, antecedents històrics, condicionants socials, anàlisi de la realitat actual i plantejaments pedagògics bàsics. Una segona part, que se centra en la descripció d'alguns models d'educació en el temps lliure situat en el medi urbà. Una tercera i última part, es refereix a les activitats d'aire lliure realitzades en la natura, segurament les de major tradició en aquest tipus d'educació: l'escotisme, els campaments d'estiu, les granges escoles i els camps de treball.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha