Leadership for equity and excellence creatin high-achievement classrooms, schools and districts Scheurich, James Joseph ; Skrla, Linda
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Thousand Oaks, California Corwin Press 2003Descripción: 153 pTema(s): Resumen: L'objectiu d'aquesta obra és encoratjar als directors i professors a desenvolupar estratègies creatives per l'avenç dels estudiants utilitzant eines com la responsabilitat, les revisions equitatives i la insistència proactiva. Els autors demostren com és d'important conèixer en profunditat el potencial dels alumnes i examinen la situació de l'educació als Estats Units i suggereixen alguns conceptes que poden ajudar a superar les deficiències trobades. Eliminar el 'no puc' del vocabulari, utilitzar creativitat, perseverància i persistència, imaginar-se els educadors com a treballadors dels drets civils, comprendre les cultures i situacions de cada estudiant, són algunes de les propostes que presenten.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Lea (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2659 |
L'objectiu d'aquesta obra és encoratjar als directors i professors a desenvolupar estratègies creatives per l'avenç dels estudiants utilitzant eines com la responsabilitat, les revisions equitatives i la insistència proactiva. Els autors demostren com és d'important conèixer en profunditat el potencial dels alumnes i examinen la situació de l'educació als Estats Units i suggereixen alguns conceptes que poden ajudar a superar les deficiències trobades. Eliminar el 'no puc' del vocabulari, utilitzar creativitat, perseverància i persistència, imaginar-se els educadors com a treballadors dels drets civils, comprendre les cultures i situacions de cada estudiant, són algunes de les propostes que presenten.
No hay comentarios en este titulo.