Learning throughout life challenges for the twenty-first century
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: París Unesco 2002Descripción: 160 pTema(s): Resumen: Unesco recull en aquest llibre les principals ponències presentades a la conferència sobre aprenentatge permanent organitzada a Lisbon el mes de març de 1999 per Unesco i la Fundació Calouste Gulbenkian. Es mostra com hi ha encara un llarg camí a fer abans que l'educació permanent sigui una realitat per tothom. Encara està per definir clarament el lloc de l'educació reglada i no reglada i també es copsa una necessitat urgent per la creació d'estructures educacionals que apropin l'educació permanent, redefinint aquesta des del punt de vista tant del professor com de l'estudiant.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Lea (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2664 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Unesco recull en aquest llibre les principals ponències presentades a la conferència sobre aprenentatge permanent organitzada a Lisbon el mes de març de 1999 per Unesco i la Fundació Calouste Gulbenkian. Es mostra com hi ha encara un llarg camí a fer abans que l'educació permanent sigui una realitat per tothom. Encara està per definir clarament el lloc de l'educació reglada i no reglada i també es copsa una necessitat urgent per la creació d'estructures educacionals que apropin l'educació permanent, redefinint aquesta des del punt de vista tant del professor com de l'estudiant.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.