La Lògica matemàtica a l'escola bressol Equip de l'Escola Bressol Nenes i Nens
Tipo de material: TextoSeries Temes d'infància ; 26Detalles de publicación: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1996Descripción: 53 pTema(s): Resumen: Aquest treball es va iniciar el curs 1990-1991 a l'escola bressol Nenes i Nens de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB). Estava inclòs dins el pla de Formació Permanent i va ser realitzar per tot l'equip de l'escola juntament amb l'assessora. Durant el temps que va ocupar el treball es va sol·licitar la col·laboració d'especialistes en el camp de les matemàtiques i amb experiència en educació infantil. Les mestres no s'atrevien a utilitzar el mot matemàtiques a l'hora de descriure diferents accions dels infants, activitats, propostes, etc.. peró si tenien la intuició que el llenguatge matemàtic era present en el fer dia de l'escola.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Lòg (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150872 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest treball es va iniciar el curs 1990-1991 a l'escola bressol Nenes i Nens de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB). Estava inclòs dins el pla de Formació Permanent i va ser realitzar per tot l'equip de l'escola juntament amb l'assessora. Durant el temps que va ocupar el treball es va sol·licitar la col·laboració d'especialistes en el camp de les matemàtiques i amb experiència en educació infantil. Les mestres no s'atrevien a utilitzar el mot matemàtiques a l'hora de descriure diferents accions dels infants, activitats, propostes, etc.. peró si tenien la intuició que el llenguatge matemàtic era present en el fer dia de l'escola.
No hay comentarios en este titulo.