Manifeste pour un débat public sur l'école
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris La dévouverte 2002Descripción: 124 pTema(s): Resumen: Els autors d'aquest manifest -professors, investigadors, caps de gestió, pares, socis d'associacions o de moviments pedagògics, sindicalistes, etc- parteixen de les realitats del terreny per extreure alguns principis bàsics. Les seves propostes s'estructuren al voltant de quatre pilars: l'ensenyament, l'educació, la formació i la socialització. La democratització, la participació dels pares en l'escola, les estratègies per portar a terme la reforma educativa, economitzar per finançar els canvis, la manca de recursos, la formació inicial, l'enfrontament entre la formació pedagògica i l'acadèmica, la formació continuada, l'ensenyament superior, l'avaluació continuada, instruir i socialitzar, la laïcitat, els drets i deures en l'educació, la formació de persones adultes.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Man (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150884 |
Els autors d'aquest manifest -professors, investigadors, caps de gestió, pares, socis d'associacions o de moviments pedagògics, sindicalistes, etc- parteixen de les realitats del terreny per extreure alguns principis bàsics. Les seves propostes s'estructuren al voltant de quatre pilars: l'ensenyament, l'educació, la formació i la socialització. La democratització, la participació dels pares en l'escola, les estratègies per portar a terme la reforma educativa, economitzar per finançar els canvis, la manca de recursos, la formació inicial, l'enfrontament entre la formació pedagògica i l'acadèmica, la formació continuada, l'ensenyament superior, l'avaluació continuada, instruir i socialitzar, la laïcitat, els drets i deures en l'educació, la formació de persones adultes.
No hay comentarios en este titulo.