La Memòria avaluativa del centre educatiu un model integral d'avaluació organitzativa i curricular Rul Gargallo, Jesús
Tipo de material: TextoSeries Eines de gestió ; 6Detalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1995Descripción: 363 pISBN:- 84-393-3533-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Mem (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2920 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El Departament d'Ensenyament ha volgut posar a disposició de les comunitats educatives, en general, i dels òrgans de govern dels centres docents, en particular, un seguit de reflexions i instruments d'organització- gestió per contribuir a l'ordenació interna dels centres com a condició prèvia d'una encertada gestió de tots els elements que hi intervenen: persones ( alumnat, professorat, administradors, pares, etc.) Recursos materials ( edifici, mobiliari i material, recursos financers, etc. ) i recursos formals ( projectes, programes, tecnologies, procediments, programari, etc. ). Els centres educatius que funcionin en el marc de successius Projectes de gestió, incidint en el curt i en el mitjà-llarg termini, van incorporant-hi un 'estil de gestió propi', expressió inequívoca d'autonomia organitzativa i condició de qualitat.
No hay comentarios en este titulo.