Niños excepcionales una introducción a la educación especial Heward, William L.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Prentice Hall 2000Descripción: 717 pTema(s): Resumen: Es tracta d'un estudi comprensiu i actual de la investigació professional, de la pràctica i de les tendències més actuals en educació especial. Els quinze capítols del llibre s'estructuren en tres parts: la primera presenta un panorama general de la terminologia, procediments i pràctiques , la segona estudia nou categories específiques d'excepcionalitat, explicant la seva definició, causes i antecedents històrics. La tercera part desenvolupa tres temes d'importància per a tots els educadors especials: la participació dels pares i la família, la intervenció primerenca i la transició a l'edat adulta.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Niñ (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150938 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es tracta d'un estudi comprensiu i actual de la investigació professional, de la pràctica i de les tendències més actuals en educació especial. Els quinze capítols del llibre s'estructuren en tres parts: la primera presenta un panorama general de la terminologia, procediments i pràctiques , la segona estudia nou categories específiques d'excepcionalitat, explicant la seva definició, causes i antecedents històrics. La tercera part desenvolupa tres temes d'importància per a tots els educadors especials: la participació dels pares i la família, la intervenció primerenca i la transició a l'edat adulta.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.