Orientación para la transición de la escuela a la vida activa una metodología de intervención desde el modelo de activación del desarrollo vocacional y personal Romero Rodríguez, Soledad
Tipo de material: TextoSeries Laertes ; 93Detalles de publicación: Barcelona Laertes 1999Descripción: 164 pISBN:- 84-7584-406-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Ori (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3233 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest treball es presenta com producte del treball de reflexió i investigació de l'autora com a conseqüència de la seva experiència com a orientadora i com a professora universitària. En una situació laboral i social caracteritzada pels constants canvis i la incertesa es fa necessari facilitar en els adolescents el desenvolupament de coneixements, habilitats i actituds que els ajudin a prendre decisions. Es presenta també de forma detallada el model d'Activació del Desenvolupament Vocacional i Personal (ADVP) de Pelletier, de ampla difusió en els països d'arrels franceses i en el qual es planteja una metodologia pràctica d'intervenció per dissenyar i desenvolupar programes educatius d'orientació professional que es puguin integrar en el currículum escolar o en qualsevol institució no formal.
No hay comentarios en este titulo.