Pensar la práctica para transformarla Freire y la formación de educadores adultos Escobar Guerrero, Miguel
Tipo de material: TextoSeries Aprendizajes, posiciones y procesos ; 2Detalles de publicación: Xàtiva Diálogos@@L'Ullal 2001Descripción: 139 pISBN:- 84-931721-3-8
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Pen (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3331 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest treball és la síntesi d'un treball d'investigació pràctic-teòric l'objectiu del qual és la participació dels alumnes i la finalitat és la construcció d'una metodologia alternativa que els permeti llegir la seva pràctica per transformar-la. Continguts: la pedagogia de la pregunta de Paulo Freire en el seu espai original: l'alfabetització, educació alternativa: anàlisi de la pràctica de l'educació popular amb estudiants de psicologia, formació docent i pedagogia de la pregunta amb estudiants de pedagogia, metodologia per el rescat de lo quotidià i de la teoria en els processos educatius.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.