Política y prácticas de la educación de personas adultas Beltrán Llavador, Francisco ; Beltrán Llavador, José
Tipo de material: TextoSeries Educació. Materials ; 18Detalles de publicación: València Universitat 1996Descripción: 171 pISBN:- 84-370-2697-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Pol (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151005 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
En aquest país, fins fa poc, parlar d'EA era sinònim d'educació marginal, compensatòria o dirigida a la gent gran. Aquest reduccionisme ha marcat i limitat poderosament tant la visió político-administrativa com les pràctiques educatives. Aquest estudi es justifica per ser una alternativa a tal concepció. L'absència d'un discurs teòric sobre aquest sector educatiu s'atribueix a dos raons. Per una part, la debilitat institucional del propi camp (definida en bona mesura pel reduccionisme patit al confinar-lo a una funció compensadora o subsidiària de la resta del sistema educatiu) feia que aquest no fos gairebé objecte d'atractiu acadèmic en general. Per una altre, els agents implicats en l'EA han reclamat per a sí el paper de 'pràctics'.
No hay comentarios en este titulo.