Una Proposta de coordinació entre els centres educatius públics de primària i secundària
Tipo de material: TextoSeries Temes de renovació pedagògica ; separataDetalles de publicación: Barcelona Federació de Moviments de Renovació Pedagògica 1996Descripción: 17 pTema(s): Resumen: El pas de la primària a la secundària s'ha de fer sense salts que els desorientin, d'una forma progressiva, al contrari del que secceïa al passar d'EGB a primer de BUP o FP. Tot això ens porta a pensar d'una manera diferent la relació entre els centres de primària i de secundària per tal que aquesta transició no suposi afegir dificultats o entrebancs als processos maduratius i d'aprenentatge dels alumnes. La gradualitat en l'ensenyament obligatori, a més, és un factor que incideix en la igualtat d'oportunitats de l'alumnat. La brusquedat en els canvis i el trencament entre les dues etapes afecten, d'una manera especial, als alumnes que, en l'ensenyament primari, han tingut més dificultats i , sobretot, a tots aquells més condicionats per situacions socials, económiques i culturals problemàtiques.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Pro (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151031 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El pas de la primària a la secundària s'ha de fer sense salts que els desorientin, d'una forma progressiva, al contrari del que secceïa al passar d'EGB a primer de BUP o FP. Tot això ens porta a pensar d'una manera diferent la relació entre els centres de primària i de secundària per tal que aquesta transició no suposi afegir dificultats o entrebancs als processos maduratius i d'aprenentatge dels alumnes. La gradualitat en l'ensenyament obligatori, a més, és un factor que incideix en la igualtat d'oportunitats de l'alumnat. La brusquedat en els canvis i el trencament entre les dues etapes afecten, d'una manera especial, als alumnes que, en l'ensenyament primari, han tingut més dificultats i , sobretot, a tots aquells més condicionats per situacions socials, económiques i culturals problemàtiques.
No hay comentarios en este titulo.