Seqüències didàctiques per aprendre a escriure Camps, Anna (comp.)
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca d'articles ; 134Detalles de publicación: Barcelona Graó 2003Descripción: 207 pISBN:- 84-7827-311-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Seq (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3937 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es presenten experiències i propostes de seqüències didàctiques per aprendre a expressar-se per escrit. La selecció de textos ha tingut en compte criteris referits a la diversitat de gèneres i als diferents nivells educatius. Cal ensenyar a escriure, no n'hi ha prou amb demanar als alumnes que escriguin i corregir el que han escrit. (Autor/MB)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.