Transición a la vida adulta programa formativo para alumnos de educación especial Otero, Pilar ; Arroyo Diaz, Antonio
Tipo de material: TextoSeries Guía escolar ; 7Detalles de publicación: Madrid Escuela española 1997Descripción: 142 pTema(s): Resumen: Actualment ningú no qüestiona que l'objectiu fonamental de l'educació dels adolescents i joves minusvàlids greus és la seva preparació per viure i participar en els àmbits i situacions en què viu i participa qualsevol ciutadà. Els períodes d'educació bàsica obligatòria i postobligatòria han de posar a l'abast d'aquests alumnes les experiències i oportunitats que els preparin per viure la vida adulta amb tota autonomia. Els programes actuals aposten per potenciar que aquestes persones visquin una vida tan plena i autònoma com els sigui possible, encara que no puguin arribar a les cotes de productivitat i independència d'altres persones amb un grau menor o sense minusvalidesa.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Tra (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151109 |
Actualment ningú no qüestiona que l'objectiu fonamental de l'educació dels adolescents i joves minusvàlids greus és la seva preparació per viure i participar en els àmbits i situacions en què viu i participa qualsevol ciutadà. Els períodes d'educació bàsica obligatòria i postobligatòria han de posar a l'abast d'aquests alumnes les experiències i oportunitats que els preparin per viure la vida adulta amb tota autonomia. Els programes actuals aposten per potenciar que aquestes persones visquin una vida tan plena i autònoma com els sigui possible, encara que no puguin arribar a les cotes de productivitat i independència d'altres persones amb un grau menor o sense minusvalidesa.
No hay comentarios en este titulo.