Transition entre le système éducatif et la vie active chiffres lés sur la formation professionnelle dans l'Union européenne Mansuy, Michèle
Tipo de material: TextoSeries CEDEFOP reference series ; 1Detalles de publicación: Luxembourg Office des publications officielles des Communautés européennes 2001Descripción: 166 pTema(s): Resumen: Aquesta obra reagrupa les informacions de tipus estadístic, provinents en major part de l'enquesta comunitària. L'anàlisi de dades, presentades en forma d'indicadors, és presentat des de la perspectiva de les diferents teories socials i econòmiques. La combinació de dades descriptives i analítiques permet comprendre millor aquest pas escola-treball. Continguts: quadre conceptual per l'anàlisi de l'inserció professional dels joves, característiques institucionals dels sistemes educatius nacionals, el procés de transició, els debutants en el mercat de treball, situació en els països d'Europa central i oriental, polítiques comunitàries.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Tra (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151111 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta obra reagrupa les informacions de tipus estadístic, provinents en major part de l'enquesta comunitària. L'anàlisi de dades, presentades en forma d'indicadors, és presentat des de la perspectiva de les diferents teories socials i econòmiques. La combinació de dades descriptives i analítiques permet comprendre millor aquest pas escola-treball. Continguts: quadre conceptual per l'anàlisi de l'inserció professional dels joves, característiques institucionals dels sistemes educatius nacionals, el procés de transició, els debutants en el mercat de treball, situació en els països d'Europa central i oriental, polítiques comunitàries.
No hay comentarios en este titulo.