Treballar com a monitor en un menjador escolar Picart Barrot, Jordi
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Fundació Pere Tarrés 2002Descripción: 35 pTema(s): Resumen: Aquest document és el suplement que acompanya a la revista Estris, núm. 129, corresponent als mesos de gener-febrer de 2003. A la presentació es parla de que l'educació en el lleure ha estat una font de recursos per als mestres i els centres escolars, d'altra banda, els educadors en el lleure ho estan dient des de fa molt temps: si les escoles fan colònies, activitats d'animació, etc., què els queda a ells? Està dividit en set apartats: de monitor de lleure a monitor de menjador escolar; menjador escolar: un temps, una activitat; analitzem els moments; el projecte educatiu de menjador escolar; la inserció del monitor; les conclusions i els annexos que fan referència a situacions especials, com: al·lèrgies alimentàries, celíacs, anorèxia, bulímia, accidents, etc.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Tre (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151115 |
Estris suplement; novembre-desembre 2002
Aquest document és el suplement que acompanya a la revista Estris, núm. 129, corresponent als mesos de gener-febrer de 2003. A la presentació es parla de que l'educació en el lleure ha estat una font de recursos per als mestres i els centres escolars, d'altra banda, els educadors en el lleure ho estan dient des de fa molt temps: si les escoles fan colònies, activitats d'animació, etc., què els queda a ells? Està dividit en set apartats: de monitor de lleure a monitor de menjador escolar; menjador escolar: un temps, una activitat; analitzem els moments; el projecte educatiu de menjador escolar; la inserció del monitor; les conclusions i els annexos que fan referència a situacions especials, com: al·lèrgies alimentàries, celíacs, anorèxia, bulímia, accidents, etc.
No hay comentarios en este titulo.