Violencia y educación incidentes, incivilidades y autoridad en el contexto escolar Guillote, Alain
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Amorrortu 2003Descripción: 251 pTema(s): Resumen: Alain Guillote, especialista en psicologia clínica en l'àrea de formació de docents, proposa amb aquest llibre, una anàlisi descriptiva i explicativa dels actes de violència que es poden produir en els centres educatius. La seva reflexió el condueix a descriure els comportaments agressius que duen a la violència, a estudiar els papers de l'agressor i el de la víctima, l'autoritat, els límits i, finalment, a proposar maneres d'intervenir per millorar la seguretat a l'escola. La universalitat de la temàtica permetrà als interessats: docents, educadors ipsicopedagogs, traslladar aquestes propostes, pensades per al sistema educatiu francès a la realitat concreta de cadascú. L'autor és titular de la càtedra de psicologia clínica en la Universitat de Besançon (França) i professor en l'Institut Universitari de Formació de Mestres del Franc Comtat i en el CUCDB de Dijon.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 01 Vio (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151135 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Alain Guillote, especialista en psicologia clínica en l'àrea de formació de docents, proposa amb aquest llibre, una anàlisi descriptiva i explicativa dels actes de violència que es poden produir en els centres educatius. La seva reflexió el condueix a descriure els comportaments agressius que duen a la violència, a estudiar els papers de l'agressor i el de la víctima, l'autoritat, els límits i, finalment, a proposar maneres d'intervenir per millorar la seguretat a l'escola. La universalitat de la temàtica permetrà als interessats: docents, educadors ipsicopedagogs, traslladar aquestes propostes, pensades per al sistema educatiu francès a la realitat concreta de cadascú. L'autor és titular de la càtedra de psicologia clínica en la Universitat de Besançon (França) i professor en l'Institut Universitari de Formació de Mestres del Franc Comtat i en el CUCDB de Dijon.
No hay comentarios en este titulo.